Regulamin

1. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną / 2. Polityka prywatności / 3. Regulamin obiektu Villa Medica / 4. Standardy ochrony małoletnich
 

1. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
 

1. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną dotyczącym usługi świadczonej drogą elektroniczną, tj. usługi rezerwacji noclegów za pośrednictwem strony internetowej www.villamedica-rabka.pl (dalej: Strona).

2. Poniższe pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
1) system teleinformatyczny - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne;
2) świadczenie usługi drogą elektroniczną - wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.

3. Usługa rezerwacji, o której mowa w punkcie 1 powyżej, (dalej: Usługa) świadczona jest przez: Sanatorium Cassia-Villa Medica sc. Krystyna, Marcin Stankiewicz zarejestrowane w Rabce-Zdroju 34-700 ul. Pocztowa 8 Nip 7352487281 Regon 120059902 email:cassia@post.pl tel. 182677071 (dalej: Obiekt).

4. Warunkiem realizacji Usługi jest zapoznanie się przez Klienta z Regulaminem akceptacja jego postanowień.

5. Klient zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.

6. Umowa o świadczenie Usługi zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta wypełnionego formularza rezerwacji  udostępnionego na Stronie przez Obiekt.

7. W celu dokonania rezerwacji Klient powinien dysponować:
1) aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail),
2) urządzeniem podłączonym do sieci Internet

8. Klient zobowiązany jest do powstrzymania się od wszelkich czynności mających wpływ na działalność Strony, w szczególności do powstrzymania się od dostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa w tym naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, czy też powodujących przeciążenie systemów teleinformatycznych Obiektu.

9. Prawem właściwym dla stosowanie Regulaminu jest prawo polskie.

10. Językiem stosowanym w relacjach wynikających z  Regulaminu jest język polski.

11. W szczególnych przypadkach wpływających na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Obiekt ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usługi, bez wcześniejszego powiadomienia.

12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usługi wynikające z awarii lub wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych.

13. Obiekt nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji.

14. Obiekt zastrzega sobie prawo do przerwania świadczenia Usługi w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Klienta Regulaminu lub obowiązującego prawa.

15. Reklamacje dotyczące zarówno technicznych aspektów funkcjonowania Usługi, jak i innych kwestii związanych z Usługą można przesyłać pocztą elektroniczną na adres email: cassia@post.pl bądź pisemnie - na adres Obiektu.

16. Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 3 (trzech) dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji wraz z krótkim opisem sytuacji będącej podstawą reklamacji oraz podaniem adresu e-mail na który zostanie przesłany wynik rozpatrzenia reklamacji.

17. Obiekt podejmie wszelkie niezbędne działania i  dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 14 (czternaście) dni od ich otrzymania.

18. Obiekt zachowuje prawo do zmiany, w każdym czasie treści Regulaminu. Wszelkie zmiany będą zamieszczane na Stronie i będą wchodzić w życie z dniem ich publikacji.

19. Korzystanie przez Klienta z Usług po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację.
 

20. Rezerwacje:

  • Klient wpłaca wyliczony zadatek w jeden z dostępnych w systemie sposobów, pozostałą część dopłaca po przyjeździe do obiektu.
  • W przypadku anulacji rezerwacji tzw. standardowej w terminie uprawniającym do zwrotu (termin podany w poszczególnej ofercie) zaliczka zwracana jest na konto Gościa z którego wpłynęła zaliczka.
  • Przy przedpłacie w wysokości 100% (oferta bezzwrotna) nie ma bez możliwości zmian terminu czy anulacji rezerwacji.
  • Anulacja rezerwacji w ofercie bezzwrotnej wiąże się z utratą pełnej kwoty zadatku

21. Wszelkie spory, jakie wynikną w związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną określonym niniejszym Regulaminem, Strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie.

 

2. Polityka Prywatności

 

1. Postanowienia ogólne

Administratorem danych osobowych użytkowników jest Sanatorium Cassia-Villa Medica sc. Krystyna, Marcin Stankiewicz zarejestrowane w Rabce-Zdroju 34-700 ul. Pocztowa 8 Nip 7352487281 Regon 120059902 email:cassia@post.pl tel. 182677071
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników korzystających ze strony internetowej villamedica-rabka.pl

2. Zakres zbierania danych osobowych

Sanatorium Cassia-Villa Medica sc. zbiera dane osobowe użytkowników w zakresie niezbędnym do świadczenia usług oferowanych za pośrednictwem strony villamedica-rabka.pl
Dane osobowe mogą obejmować: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania oraz inne informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

3. Cele przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe użytkowników przetwarzane są w celu:
-świadczenia usług oferowanych przez stronę villamedica-rabka.pl,
-realizacji rezerwacji i umów,
-obsługi zapytań i zgłoszeń użytkowników,
-prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych za zgodą użytkownika.

4. Podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

5. Przekazywanie danych osobowych

Dane osobowe użytkowników mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z Sanatorium Cassia-Villa Medica sc. wyłącznie w celu realizacji usług oferowanych na stronie villamedica-rabka.pl

6. Prawa użytkowników

Użytkownikom przysługuje prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych,
-poprawiania danych,
-usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
-ograniczenia przetwarzania danych,
-przenoszenia danych,
-sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

7. Pliki cookies

-Strona villamedica-rabka.pl wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz w celach analitycznych i marketingowych. Użytkownik może zarządzać ustawieniami plików cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.

8. Zmiany w Polityce Prywatności

Sanatorium Cassia-Villa Medica sc. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. O każdej zmianie użytkownicy zostaną poinformowani za pośrednictwem strony internetowej villamedica-rabka.pl.

9. Kontakt

Wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych można kierować na adres e-mail: cassia@post.pl

10. Reklamacje

Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą świadczonych usług drogą mailową na adres: cassia@post.pl
Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą mailową na adres, z którego przesłano zgłoszenie reklamacyjne, lub na inny wskazany przez Klienta adres e-mail. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sanatorium Cassia-Villa Medica sc. podejmie odpowiednie działania naprawcze lub zaoferuje inne rozwiązanie.

 

3. Regulamin obiektu Villa Medica

 

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
 

1.Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w wybranym pokoju/apartamencie. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. 
2.Regulamin dostępny jest w recepcji głównej, informatorze w pokoju oraz na stronie www.villamedica-rabka.pl
3.Umowa pomiędzy Klientem, a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line,
za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie lub osobiście.


§2. DOBA HOTELOWA
 

1.Pokój wynajmowany jest na okres na doby hotelowej.
Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 10.00 dnia następnego.
2.Gość ośrodka wypoczynkowego Villa Medica powinien określić czas pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę hotelową.
3.Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość ośrodka powinien zgłosić w Recepcji do godz. 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Ośrodek uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi. Ośrodek wypoczynkowy zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu w przypadku niedokonania wcześniejszej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt lub rażącego naruszenia Regulaminu.
4.Zatrzymanie pokoju po godzinie 10:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu i wiąże się z naliczeniem opłat zgodnie z cennikiem opłat za dany pokój. 
5.Zameldowanie w pokoju możliwe jest w godzinach pracy recepcji. Po uprzednim poinformowaniu możliwe jest opóźnienie przyjazdu.


§3. REJESTRACJA
 

1.Podstawą do zameldowania Gościa w ośrodku wypoczynkowym Villa Medica jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
2.Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
3.Recepcja każdorazowo wydaje  klucz po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość zarejestrowanego Gościa. Ze względów bezpieczeństwa Gość powinien niezwłocznie poinformować Recepcję o zagubieniu klucza do pokoju.
4.Ośrodek  może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających, wykazującego agresję słowną lub fizyczną który znacząco łamie zasady bezpieczeństwa oraz procedury sanitarne ośrodka wypoczynkowego Villa Medica lub który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin . Ośrodek ma prawo do skrócenia pobytu Gościa nieprzestrzegającego Regulaminu, który działa na szkodę ośrodka  i zakłóca pobyt innych Gości.

§4. PŁATNOŚĆ
 

1.Gość powinien dokonać rejestracji pobytu w recepcji na podstawie dokumentu ze zdjęciem (np. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy.)
2.Należność za wynajem pokoju pobierana jest gotówką lub kartą płatniczą z góry za cały pobyt w recepcji ośrodka lub wcześniej,  przelewem bankowym na konto ośrodka wypoczynkowego Villa Medica. Za pozostałe usługi dodatkowe należność regulowana jest przy wyjeździe gotówką lub kartą płatniczą w recepcji ośrodka. 
3.Faktura VAT może być wystawiona na prośbę Gościa , pod warunkiem zgłoszenia tego faktu najpóźniej w chwili wpłacenia zadatku.


§5. WARUNKI REZERWACJI
 

1.Rezerwacja jest potwierdzona w momencie wpływu zadatku na rachunek ośrodka wypoczynkowego Villa Medica.
Ośrodek zastrzega, iż wpłacony zadatek w przypadku anulacji rezerwacji nie podlega zwrotowi.
2.Brak końcowej wpłaty w  wyznaczonym terminie oznacza automatyczną anulację rezerwacji i przepadek na rzecz ośrodka wpłaconego zadatku.
3. W przypadku skrócenia pobytu, kwota wpłacona nie podlega zwrotowi.


§6. OSOBY ODWIEDZAJĄCE
 

1. Osoba odwiedzająca Gościa powinna opuścić ośrodek przed godziną 22.00. 
2.Przebywanie na terenie ośrodka osób odwiedzających Gości po godzinie 22.00 jest jednoznaczne z uznaniem zgody Gościa na obciążenie go dodatkową opłatą za dostawkę zgodnie z cennikiem ośrodka. 
3. Gość nie może przekazać pokoju innym osobom, także w sytuacji gdy nie upłynął jeszcze okres , za który uiścił należną opłatę za pobyt.


§7. CISZA NOCNA
 

1. W ośrodku wypoczynkowym Villa Medica w godzinach od 22.00 do 7.00 obowiązuje cisza nocna. W przypadku jej zakłócenia, ośrodek może podjąć interwencję , a nawet odmówić dalszego świadczenia usług noclegowych.


§8. DZIECI
 

1.Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się pod stałą opieką rodziców/opiekunów. Osoby nieletnie nie mogą meldować się w ośrodku bez obecności i potwierdzonej rejestracji osoby dorosłej lub opiekuna prawnego.
2 Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
 

§9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚĆI 

1.Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z Jego winy, osób  będących pod Jego opieką (w szczególności dzieci) lub odwiedzających go osób. 
2.Gość ma obowiązek zawiadomienia pracowników recepcji o wystąpieniu ewentualnej szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3.Gość zobowiązany jest do używania pokoju oraz sprzętów w pokoju i całym ośrodku wypoczynkowym Villa Medica zgodnie z ich przeznaczeniem. Niezgodne jest dokonywanie zmian w pokojach i wyposażeniu, które naruszają funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
4.Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych: świec, grzałek i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek oraz zasilaczy komputerowych.
5. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.


§10. ZWIERZĘTA
 

1.Ośrodek dopuszcza pobyt zwierząt ,z wyjątkiem psów agresywnych (rasy psów agresywnych wymienione w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych) po uzgodnieniu z  recepcją.
2.Właściciel zobowiązany jest do posiadania aktualnej książeczki szczepień zwierzęcia. 
3.Nie zezwala się na wejście zwierząt do restauracji, pokoju zabaw, siłowni, strefy basenowej oraz SPA.
4.Za wszelkie zniszczenia, zabrudzenia spowodowane przez czworonożnego przyjaciela odpowiedzialność ponosi właściciel. Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. 
5.Właściciel zwierzęcia ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie ośrodka.
6.Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do dopilnowania, aby jego pupil nie zachowywał się głośno w pomieszczeniach ośrodka, jak również by nie zakłócał wypoczynku pozostałych Gości.


§11.PARKING
 

1. Ośrodek Villa Medica nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego na terenie obiektu oraz znajdujących się w nim rzeczy, bez względu na to gdzie został pozostawiony na parkingu przed budynkiem lub na jego terenie. 
2. Wszystkie parkingi na terenie Pensjonatu, są niestrzeżone i niedozorowane, choć mogą być monitorowane przy pomocy kamery. 
3.Pozostawienie przez Gościa samochodu lub innego pojazdu na terenie ośrodka traktowane jest jako najem powierzchni parkingowej/miejsca postojowego.

§12. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1.Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez Gościa będą odesłane na Jego prośbę i koszt, na wskazany adres po upewnieniu się co do osoby właściciela. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji ośrodek przechowa przedmioty pozostawione przez 3 miesiące, a po upływie tego okresu przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
2.Ośrodek nie przechowuje pozostawionych artykułów spożywczych i leków – będą poddawane natychmiastowej utylizacji.

 

§13.INNE POSTANOWIENIA
 

1.W pokoju oraz na terenie ośrodka wypoczynkowego Villa Medica , obowiązuje całkowity zakaz palenia. Złamanie zakazu palenia papierosów, e-papierosów i innych wyrobów tytoniowych jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji w wysokości 1000 PLN. 
Palenie jest dozwolone tylko w wyznaczonych miejscach na zewnątrz budynku.
2.Na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Villa Medicajest możliwe jest  spożywanie alkoholu  w pokoju oraz w miejscach do tego wyznaczonych..
3. Gość zobowiązuje się, że w ramach korzystania z usługi internetowej w publicznych sieciach transmisji danych nie będzie naruszał obowiązujących przepisów prawa, w szczególności naruszał cudzych dóbr osobistych, praw autorskich i propagował treści niedozwolonych prawem. Gość zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania z usługi internetowej zgodnie z jej przeznaczeniem,
- niepodejmowania żadnych działań mogących zaburzyć poprawne funkcjonowanie infrastruktury obiektu, a także działań mających negatywne konsekwencje dla innych użytkowników sieci telekomunikacyjnych,
4. Zabrania się wchodzenia na teren niedostępny, nieprzeznaczony dla Gościa, w szczególności na teren zaplecza, teren strefy technicznej lub gospodarczej, teren budowy, teren usuwania awarii, itp.
5. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie i szkody wyrządzone przez Gościa, w stosunku do innych gości, osób i podmiotów przebywających na terenie ośrodka.
6. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez  Ośrodek Wypoczynkowy Villa Medica do celów:
a) meldunkowych i innych potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w obiekcie.
b) celów marketingowych oraz na umieszczenie danych Gościa w bazie danych ośrodka
c) wyraża zgodę na wysyłanie mu informacji handlowych dotyczących aktualnych ofert ośrodka.


§14. REKLAMACJA
 

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości
świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie
świadczonych usług.

 

4. Standardy ochrony małoletnich

 

Mając na uwadze obowiązek prawny wynikający z zapisów ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom, przestępczości na tle seksualnym oraz ochronie małoletnich, a także treść wytycznych Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie biznesu i praw człowieka, uznając istotną rolę biznesu w zapewnieniu poszanowania praw dzieci, Sanatorium Villa Medica w Rabce-Zdrój przyjmuje do stosowania Standardy Ochrony Małoletnich 
Standardy Ochrony Małoletnich w Ośrodku są realizowane w oparciu o niżej wymienione zasady: 1. Ośrodek prowadzi swoją działalność operacyjną z poszanowaniem praw dzieci jako osób szczególnie wrażliwych na krzywdzenie. 2. Ośrodek uznaje swoją rolę w prowadzeniu biznesu społecznie odpowiedzialnego i promowaniu pożądanych postaw społecznych. 3. Ośrodek w szczególności podkreśla istotność prawnego i społecznego obowiązku zawiadamiania organów ścigania o każdym przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na szkodę dzieci i zobowiązuje się szkolić swoich pracowników w tym zakresie. Pełny dokument u dyrekcji obiektu Villa Medica

 

----------------------------------------------------

W razie pytań i niejasności do Państwa dyspozycji jest opiekun, który w wyznaczonych godzinach 07:00 do 22:00 przez 7 dni w tygodniu odpowie na każde Państwa pytanie pod numerem telefonu 511 956 482.

 

ŻYCZYMY PRZYJEMNEGO POBYTU 
Kierownictwo i Personel ośrodka VILLA MEDICA 
 

Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja